Emial & Chatbox - Customer Service and Sales Support (Japanese Speaker)
仕事内容 |
Company Profile: This company establish in the year of 2000 in Malaysia with the number of employees 100. The company is the world leader in customer experience outsourcing. They infuse innovation, insights, and operational excellence to make every experience great for customers and business. Job Scopes:
|
||
---|---|---|---|
給与 | 6,000 〜 7,500 (MYR) | 職種 | 接客/カスタマーサービス/飲食/コールセンター |
勤務地 | マレーシア>セランゴール州(クアラルンプール近郊) | 業界 | メーカー(その他)/金融/販売・飲食・サービス/その他 |
応募資格 | Requirements:
Contact:
|
||
英語 | |||
その他言語 | English,Japanese,Malay |
||
福利厚生 | |||
休日・休暇 | |||
就業時間 | 〜 |
||
特徴 | |||
求人掲載元 | Reeracoen Malaysia |