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Japanese - CSA(求人番号:34362)

この求人のポイント

アブローダーズキャリアが考えるフィリピン、ルソン、マニラ、フィリピンその他、ITエンジニア(オープン系/汎用系)、ITエンジニア(インフラ系・社内SE)、ITエンジニア(その他)、製造業エンジニア(その他)、生産/製造/品質エンジニア、IT・WEB・ゲームがマッチするあなたへの求人のポイントをご紹介します。

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仕事内容

To provide support to our clients, INS customers in multiple roles and phases of their interaction with the client’s enterprise products.
Agents will be required to assist with the implementation and usage of our client’s softwares including advising clients on the set up of application Manager, ensuring full utilization of the solutions, analyse, diagnose and troubleshoot client requests and provide timely resolution to clients experiencing product issues including installation, licensing and “how to” questions.
Support will consist primarily of assisting clients with product issues via phone, email and chat.

The Customer Service Agent is responsible for the day provision of the Services. This includes ensuring that a continually high level of service is provided to the customers as set out in Merlin's agreements with customers, in the languages described in this document. In order to provide this high level of service the Agent will be required to effectively manage their available resources, including equipment, information and technologies

Summary of Responsibilities

• Maintain a quality business relationship with all customers
• Provide high level professional services in an efficient manner
• Make effective use of procedural, informational, and technical documentation

Duties and Responsibilities
• Assist customers with the implementation and usage of client specific softwares including advising clients on the set up of the software application manager ensuring full utilization of the solution
• Support Product Development by tracking bugs, enhancement requests and typical client technical architecture to improve the product
• Respond to customer queries via a variety of mediums including phone, email, chat and CRM tickets
• Partner with the Instructional Success team to provide occasional online training for our client’s software
• Analyze, diagnose and troubleshoot technical support requests
• Provide timely resolution to customers experiencing common technical issues
• Ensure all incidents are documented within the CRM system
• Ensure customers are satisfied with the client’s products and service
• Assist with the localisation of documents, knowledge base articles, etc. by translating these

募集要項

  • 給与

    70,000 〜 80,000 (PHP)

  • 職種

    ITエンジニア(オープン系/汎用系)、ITエンジニア(インフラ系・社内SE)、ITエンジニア(その他)、製造業エンジニア(その他)、生産/製造/品質エンジニア

  • 勤務地

    フィリピン / ルソン/マニラ/フィリピンその他

  • 業界

    IT・WEB・ゲーム

  • 応募資格

    Skills / Attributes Required

    • Fluent in English.
    • Exceptional customer service and people skills
    • Experience in Business to Business environments
    • Excellent written and verbal communication skills
    • Working knowledge/experience with technical applications for government, corporation, and educational entities would be an advantage
    • Strong work ethic, dependable, and flexibility to work overtime
    • Completion of college level work, industry certifications or equivalent work experience a plus
    • 1-3 years support or directly related experience a plus
    • Willingness to learn
    • Multi-lingual is a plus

    Languages

    • The tasks and responsibilities described here shall be provided in English and Japanese

  • 英語

    Fluent

  • その他言語

    Japanese

  • 経験

    新卒採用OK、ジュニアレベル

  • 福利厚生

  • 休日・休暇

    Saturday
    Sunday
    National Holiday

  • 就業時間

    9:00 Am 〜 6:00 Pm

  • 求人掲載元

    Reeracoen Philippines

  • 求人番号

    34362

特徴

応募の流れ

  • Step 01|この求人に応募(無料)

    この求人の応募フォームからお申し込みください。相談・求人紹介・サポートはすべて無料です。
    適切な求人を紹介するにあたって、ぜひ履歴書・職務経歴書・英文レジュメの添付をお願い致します。

  • Step 02|海外転職アドバイザーとの個別面談・求人ご紹介

    担当の日本人キャリアアドバイザーが、ご経歴・希望条件・入社時期などをオンラインでヒアリングさせて頂きます。
    それに合わせてご応募頂いた求人以外にもマッチする求人があれば、ご提案させていただきます。
    面談は日本語で対応可能です。

  • Step 03|書類選考・面接

    ご応募したい求人を見つけたら、書類選考→面接→内定という順番で選考を進めていきます。
    必要書類の添削や過去の情報を元にした面接対策情報をキャリアアドバイザーから共有させていただき、内定獲得まで全力でサポート致します!

  • Step 04|内定・渡航・入社

    条件提示(内定)の確認から、ビザ取得サポート、渡航準備、現地生活の立ち上げまで伴走します。
    入社後も3ヶ月間のフォローアップで安心してスタートできます。