東南アジアを中心とした日本人向けの海外求人・海外就職なら、ABROADERS CAREER(アブローダーズキャリア)

  • Admin & General Affair(Japanese Language)(求人番号:23896)の海外求人・就職情報は掲載を終了いたしました。

Admin & General Affair(Japanese Language)(求人番号:23896)

この求人のポイント

アブローダーズキャリアが考えるシンガポール、シティー、企画/事務/マーケティング/PR、人事/総務/労務/法務、メーカー(その他)、金融、販売・飲食・サービス、その他がマッチするあなたへの求人のポイントをご紹介します。

この求人にエントリー

仕事内容

Reporting to MD, GM, AGM – Air ticket booking, hotel reservation , renew of EP passes , dealing with agent for accommodation for the expat, arrange driver and transport, arrange meeting, assist GM to handle guests from HQ , assist MD to arrange appointment for meeting .

Office Management - handle purchasing, recruitment , annual leave , deal with MOM , deal with government sector and take purchasing , staff insurance , staff insurance claim , claim of maternity leave, NS leave,arrange company monthly birthday party, arrange company annual dinner , arrange company monthly function , arrange for company annual corporate give ,arrange for flower or hamper for corporate client , handle company office equipment. Handle all company affair .

Administration work – have to cover any job whenever anyone is on leave. Daily report for all the department (Car Finance, Car Leasing and Equipment Department) Monthly report for all the department,sales report for all the department ,Monthly Individual Sales report (all the department) ,Car Finance Report , Car Finance Top 20 Dealer report, Car Finance Monthly Dealer report , company expenses report , business type report and product type report . In total I have to do 15 report for all the department every month to be send to HQ in Japan. Monthly Internal Inspection (Internal audit) for the account department (checking the petty cash, franking machine value , Company car insurance, office keys, posted cheques , quantity of the cheques.

募集要項

  • 給与

    3,000 〜 4,000 (SGD)

  • 職種

    企画/事務/マーケティング/PR、人事/総務/労務/法務

  • 勤務地

    シンガポール / シティー

  • 業界

    メーカー(その他)、金融、販売・飲食・サービス、その他

  • 応募資格

    -Singaporean.
    -Work experience as Admin job for at least 3 years.
    -Have the knowledge of office management.
    -Japanese skill of at least N3 for communication with Japanese staff and Japan HQ.
    -Preferably able to stay in the company for long.

  • 英語

  • その他言語

    Japanese

  • 経験

  • 福利厚生

  • 休日・休暇

  • 就業時間

    9:00 〜 17:30

  • 求人掲載元

    Reeracoen Singapore

  • 求人番号

    23896

特徴

応募の流れ

  • Step 01|この求人に応募(無料)

    この求人の応募フォームからお申し込みください。相談・求人紹介・サポートはすべて無料です。
    適切な求人を紹介するにあたって、ぜひ履歴書・職務経歴書・英文レジュメの添付をお願い致します。

  • Step 02|海外転職アドバイザーとの個別面談・求人ご紹介

    担当の日本人キャリアアドバイザーが、ご経歴・希望条件・入社時期などをオンラインでヒアリングさせて頂きます。
    それに合わせてご応募頂いた求人以外にもマッチする求人があれば、ご提案させていただきます。
    面談は日本語で対応可能です。

  • Step 03|書類選考・面接

    ご応募したい求人を見つけたら、書類選考→面接→内定という順番で選考を進めていきます。
    必要書類の添削や過去の情報を元にした面接対策情報をキャリアアドバイザーから共有させていただき、内定獲得まで全力でサポート致します!

  • Step 04|内定・渡航・入社

    条件提示(内定)の確認から、ビザ取得サポート、渡航準備、現地生活の立ち上げまで伴走します。
    入社後も3ヶ月間のフォローアップで安心してスタートできます。