【外資系BPO企業】カスタマーサポート Japanese CSR(43893)|東南アジアを中心とした日本人向けの海外求人・海外就職ならアブローダーズキャリア

【外資系BPO企業】カスタマーサポート Japanese CSR(求人番号:43893)

【外資系BPO企業】カスタマーサポート Japanese CSR

  • ジュニアレベル
  • 英語力が活かせる
  • TOEIC 700点以上
  • 新卒歓迎
  • 第2新卒歓迎
  • 未経験者歓迎
  • 20代活躍中
  • 30代活躍中
  • 外資系企業
  • 現地採用社員活躍中
  • Skype1次選考
  • Skypeで内定まで
  • 急募 / 直近半年以内転職
  • 現地在住者歓迎
仕事内容

【お仕事内容】
日本語による電話及びチャットでのカスタマーサポート全般業務をお任せします
・トラブル等のヒアリング
・ヒアリング内容を元に解決策を提案
・相談内容のエスカレーション、など

• Ensures that basic CS functions are performed
• Serves as a liaison between the customer and various departments
• Actively engage with customers by attending efficiently to their inquiries and concerns via Live
Chat/ Email / Phone
• Resolve customer complaints effectively through careful analysis of situations and determination
of the required resources for win-win resolutions.

給与 80,000 〜 120,000 (PHP) 職種 接客/カスタマーサービス/飲食/コールセンター
勤務地 フィリピン>マニラ 業界 その他
応募資格

【応募条件】
・大卒以上
・英語ビジネスレベル以上(社内は全て英語でのコミュニケーションとなるため)
・接客やカスタマーサービス関連の実務経験
・24時間体制のため夜勤含むシフト制での勤務が可能な方

【歓迎条件】
・外資系企業での勤務経験

■Requirement
Native Japanese only
 Candidate must possess at least a Vocational Diploma / Short Course Certificate, Bachelors/College Degree, any field.
Required language(s): able to communicate in (native Japanese)
and English
 Fresh graduates/ Entry level applicants are encouraged to apply.

英語

Business Level

その他言語

English

福利厚生

福利厚生については面接を進める中で相談しながら決定

to be discussed during the interview

休日・休暇

• Working schedule: 24/7. It will be rotate every 2 months. 5 days/week

就業時間

shifting 〜 shifting

特徴
  • 英語力が活かせる
  • TOEIC 700点以上
  • 新卒歓迎
  • 第2新卒歓迎
  • 未経験者歓迎
  • 20代活躍中
  • 30代活躍中
  • 外資系企業
  • 現地採用社員活躍中
  • Skype1次選考
  • Skypeで内定まで
  • 急募 / 直近半年以内転職
  • 現地在住者歓迎
求人掲載元 Reeracoen Philippines