東南アジアを中心とした日本人向けの海外求人・海外就職なら、ABROADERS CAREER(アブローダーズキャリア)

  • Sales Manager(求人番号:34127)の海外求人・就職情報は掲載を終了いたしました。

Sales Manager(求人番号:34127)

この求人のポイント

アブローダーズキャリアが考えるシンガポール、セントラル、ウエスト、営業/セールスエンジニア、企画/事務/マーケティング/PR、物流で転職やお仕事をお考えの方へ求人のポイントをご紹介します。

この求人にエントリー

仕事内容

シンガポール (セントラル、ウエスト)で見つかる!営業/セールスエンジニア、企画/事務/マーケティング/PR 物流 の転職求人特集

Our client is a Japanese logistics company, presently is looking for a Sales Manager. This is a client acquisition (hunting) role, where the incumbent's main responsibility is to find new sales opportunities and provides solutions to customers.

【What you will be working on】
- Meet and exceed the target set in terms of contributing and generating operating revenue and gross profit for the company.
- To achieve sales revenue with a gross profit target and manage customer prospects on a monthly basis
- Finding new sales opportunities with aggressive sales action.
- Responsible for mainly acquiring new customers and maintaining/developing new business from existing accounts.
- To build good business relationships with prospective customers through regular visits and contacts to develop new revenue streams.
- Resourceful in providing supply chain management solutions to customers.
- Maximise gross profit with new & existing customers in accordance with given guideline rates.
- Work closely with the operation team and customer service (including necessary documentation works) to expedite job completion as per the committed service agreement.
- To prepare quotation, SOP, Operation T&C and get approval from relevant stakeholders before submitting to customer.
- Maintain records of customer details/sales visits and report to immediate superior.
- To liaise with the operation team for improvement work/alternative solutions in response to any operational issue pertaining to existing customers.
- Conduct market research relating to competition, pricing and customers.
- Submit weekly sales pipeline reports and review sales performance on a weekly basis.
- To monitor the payment progress of each account to ensure a good AR record and collect all payments by the due date.

募集要項

  • 給与

    5,000 〜 7,000 (SGD)

  • 職種

    営業/セールスエンジニア、企画/事務/マーケティング/PR

  • 勤務地

    シンガポール / セントラル/ウエスト

  • 業界

    物流

  • 応募資格

    【Skills and experiences we’re looking for】
    - Minimum Diploma/Degree in Logistics & Supply Chain Management or equivalent.
    - Must have at least 4 to 5 experience in the Freight Forwarding industry and Business Development (Cold calling and Sales - Hunter).
    - Proven track record in acquiring new potential customers by cold calling, or e-mail.
    - Confident in doing presentations to stakeholders and customers.
    - Proficient in Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word).

  • 英語

  • その他言語

  • 経験

    シニアレベル、マネージャーレベル、ジュニアレベル

  • 福利厚生

    【What you will receive】
    - AWS
    - Annual Leave: 14 days
    - Medical Leave: 14 days
    - Dental Benefit $200/annum
    - Medical Specialist $500/annum
    - Group Medical Insurance
    - Company Shuttle Bus from MRT Station to Office & vice versa
    - Training & Development Opportunities etc

  • 休日・休暇

  • 就業時間

    8:30 〜 18:00

  • 求人掲載元

    Reeracoen Singapore

  • 求人番号

    34127

特徴

応募の流れ

  • Step 01|この求人に応募(無料)

    この求人の応募フォームからお申し込みください。相談・求人紹介・サポートはすべて無料です。
    適切な求人を紹介するにあたって、ぜひ履歴書・職務経歴書・英文レジュメの添付をお願い致します。

  • Step 02|海外転職アドバイザーとの個別面談・求人ご紹介

    担当の日本人キャリアアドバイザーが、ご経歴・希望条件・入社時期などをオンラインでヒアリングさせて頂きます。
    それに合わせてご応募頂いた求人以外にもマッチする求人があれば、ご提案させていただきます。
    面談は日本語で対応可能です。

  • Step 03|書類選考・面接

    ご応募したい求人を見つけたら、書類選考→面接→内定という順番で選考を進めていきます。
    必要書類の添削や過去の情報を元にした面接対策情報をキャリアアドバイザーから共有させていただき、内定獲得まで全力でサポート致します!

  • Step 04|内定・渡航・入社

    条件提示(内定)の確認から、ビザ取得サポート、渡航準備、現地生活の立ち上げまで伴走します。
    入社後も3ヶ月間のフォローアップで安心してスタートできます。