東南アジアを中心とした日本人向けの海外求人・海外就職なら、ABROADERS CAREER(アブローダーズキャリア)

  • [JB][Japanese Speaker]Property Sales Assistant(求人番号:46920)の海外求人・就職情報は掲載を終了いたしました。

[JB][Japanese Speaker]Property Sales Assistant(求人番号:46920)

この求人のポイント

アブローダーズキャリアが考えるマレーシア、ジョホール州、企画/事務/マーケティング/PR、建築・不動産で転職やお仕事をお考えの方へ求人のポイントをご紹介します。

この求人にエントリー

仕事内容

マレーシア (ジョホール州)で働く 企画/事務/マーケティング/PR 建築・不動産 の求人情報

Scope of works :

PROPERTY/SALES/TOURS

1.To handle sale and rental of property – viewing, liaising with agents/lawyers/ regulatory bodies and property administration for the said property
2. To prospect to new Japanese customers for sales and rental
3. To handle all scopes of paperwork and keep updated on latest news and policies related to Property market in Penang
4. Manage and update website for PG Office with latest property updates
5. To handle inquiries regarding property for sales and rental from owners
6. To attend appointments on behalf of company and update the company
7. To manage property maintenance, renovation matters and defect check for our customers
8. To source and arrange for potential suppliers and their services – such as renovation, air cond service, plumbing etc etc…
9. To handle and assist for daily office schedule, arrange appointments and property tours
10. To arrange company driver’s assignments, appointments and schedule
11. To prepare and monitor clients accounts for properties taken care by the company. To report to clients regarding statute payments such as quit rent, assessment, maintenance fee, sinking fund and tax
12. To assist for translation of documents from Japanese to English
13. To research for international schools, hotels, residences, hospitals and places of interest for details, and schedule for viewing to arrange tour related packages and products.

GENERAL ADMIN
1. To assist and support general administrative work and answer telephone calls.
2. To answer reception door bell and welcome guests, receive postal and courier documents.
3. To assist in any other duties and responsibilities as assigned by Management from time to time.

Key Performance Index of your position:-
Accurate work on time and follow-up
Prepare reports efficiently.
Maintain proper processing for Property matters
Avoid delays and follow standard of service instructed by company
Show good team-work with colleagues
Show initiatives and make suggestions for improvement of services to customers

募集要項

  • 給与

    4,000 〜 5,000 (MYR)

  • 職種

    企画/事務/マーケティング/PR

  • 勤務地

    マレーシア / ジョホール州

  • 業界

    建築・不動産

  • 応募資格

    [Must]
    - language: English, Japanese (Able to speak, read and write in Japanese language, more than N2 level)
    - Experience: At least 1 year working experience as sales staff.
    - Certificate: driving license

    [Preferable]
    - Experience: Working experience in property agent industry

  • 英語

    Business Level

  • その他言語

    English,Japanese

  • 経験

    ジュニアレベル

  • 福利厚生

    Salary RM 4,000-5,000
    *Depending on the how much experience especially in property agent industry the candidate has.

    -bonus: two times a year
    -Medical card
    -Medical Claim
    -Transportation Allowance
    -Punctuality Allowance

  • 休日・休暇

  • 就業時間

    9:00 〜 18:00

  • 求人掲載元

    Reeracoen Malaysia

  • 求人番号

    46920

特徴

応募の流れ

  • Step 01|この求人に応募(無料)

    この求人の応募フォームからお申し込みください。相談・求人紹介・サポートはすべて無料です。
    適切な求人を紹介するにあたって、ぜひ履歴書・職務経歴書・英文レジュメの添付をお願い致します。

  • Step 02|海外転職アドバイザーとの個別面談・求人ご紹介

    担当の日本人キャリアアドバイザーが、ご経歴・希望条件・入社時期などをオンラインでヒアリングさせて頂きます。
    それに合わせてご応募頂いた求人以外にもマッチする求人があれば、ご提案させていただきます。
    面談は日本語で対応可能です。

  • Step 03|書類選考・面接

    ご応募したい求人を見つけたら、書類選考→面接→内定という順番で選考を進めていきます。
    必要書類の添削や過去の情報を元にした面接対策情報をキャリアアドバイザーから共有させていただき、内定獲得まで全力でサポート致します!

  • Step 04|内定・渡航・入社

    条件提示(内定)の確認から、ビザ取得サポート、渡航準備、現地生活の立ち上げまで伴走します。
    入社後も3ヶ月間のフォローアップで安心してスタートできます。