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【Japanese speaker Customer Support (求人番号:58320)

この求人のポイント

アブローダーズキャリアが考えるマレーシア、セランゴール州(クアラルンプール近郊)、企画/事務/マーケティング/PR、販売・飲食・サービス、コールセンター・BPOで転職やお仕事をお考えの方へ求人のポイントをご紹介します。

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仕事内容

マレーシア (セランゴール州(クアラルンプール近郊))で働く 企画/事務/マーケティング/PR 販売・飲食・サービス、コールセンター・BPO の求人情報

This is with a global BPO company headquartered in Singapore, operating across 39 locations worldwide including Malaysia, with over 20,000 employees from 80+ nationalities.
The company provides outsourcing services such as customer support, technical support, sales assistance, and content moderation.

Job Description:
・You will be handling customer inquiries for a major vacation rental platform via phone and chat/email.
-Over 90% of phone calls are from Japanese customers
-About 40–50% of chat/email inquiries are from overseas customers (translation apps can be used)
-English will also be used for internal communication
This role requires you to provide polite, accurate, and prompt service to improve customer satisfaction and ensure high hospitalit
Responsibilities:
-Handle customer inquiries via phone and email
-Record call details and share with internal teams
-Communicate with partner accommodation facilities when required
-Process booking changes as per customer requests
-Provide clear explanations for inquiries that cannot be fulfilled
-Address customer concerns to improve satisfaction
-Work with KPI targets and ensure efficiency
-Report promptly to supervisors if any issues arise

Highlights:
Office located in KL Sentral (very convenient, near LRT station)
No need for high-level English; communication-level is sufficient
Customer support for a well-known travel platformy standards.

募集要項

  • 給与

    6,000 〜 8,500 (MYR)

  • 職種

    企画/事務/マーケティング/PR

  • 勤務地

    マレーシア / セランゴール州(クアラルンプール近郊)
    KL Sentral

  • 業界

    販売・飲食・サービス、コールセンター・BPO

  • 応募資格

    [Must]
    -Bachelor’s degree or above
    -JLPT N2 or Native level
    -Able to join 5 January 2026, 2 February or 2 March 2026 (Buyout is negotiable)
    -Either studied in Japan, or
    -Has at least two years of business communication experience with Japanese clients or colleagues

    [Advantage]
    Work experience using Japanese (including part time jobs)

  • 英語

    Communicative

  • その他言語

    Japanese,English

  • 経験

    未経験OK、新卒採用OK、ジュニアレベル

  • 福利厚生

    Basic salary:RM6,000-RM8,500
    Annual Leave entitlement: 15 Days
    Medical Leave: 14 Days
    Outpatient RM 800 for 1 Year contract
    Hospitalization RM 10K & RM 100 (per bed)
    Performance Incentive: RM 500

  • 休日・休暇

    Mon ~ Sun
    ** 5 Days working day / week
    2 Days off / week
    2 Shifts between 0700 ~ 2000
    Shift 1 - 0700 ~ 1630
    Shift 2 - 1030 ~ 2000
    * With 1 hour lunch time, and short rest x 2 times

  • 就業時間

    Shift 〜 Shift

  • 求人掲載元

    Reeracoen Malaysia

  • 求人番号

    58320

特徴

応募の流れ

  • Step 01|この求人に応募(無料)

    この求人の応募フォームからお申し込みください。相談・求人紹介・サポートはすべて無料です。
    適切な求人を紹介するにあたって、ぜひ履歴書・職務経歴書・英文レジュメの添付をお願い致します。

  • Step 02|海外転職アドバイザーとの個別面談・求人ご紹介

    担当の日本人キャリアアドバイザーが、ご経歴・希望条件・入社時期などをオンラインでヒアリングさせて頂きます。
    それに合わせてご応募頂いた求人以外にもマッチする求人があれば、ご提案させていただきます。
    面談は日本語で対応可能です。

  • Step 03|書類選考・面接

    ご応募したい求人を見つけたら、書類選考→面接→内定という順番で選考を進めていきます。
    必要書類の添削や過去の情報を元にした面接対策情報をキャリアアドバイザーから共有させていただき、内定獲得まで全力でサポート致します!

  • Step 04|内定・渡航・入社

    条件提示(内定)の確認から、ビザ取得サポート、渡航準備、現地生活の立ち上げまで伴走します。
    入社後も3ヶ月間のフォローアップで安心してスタートできます。

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